sobota 27. června 2009

Reinstalace Kopete a nastavení připojení k internetu přes mobil

No, to není zas až tak nic složitého, ale prostě mi spadlo Kopete a nechtělo najet vůbec, takže byla jediná možnost reinstalace. Menu -> Instalovat software -> zaškrtla jsem Kopete balíček a bylo. S internetem to už zase bylo zajímavější. Mám mobil SE K800i a O2 internet v mobilu za těch stopade/měs. . Na linuxexpres.cz jsem našla návod, jak to udělat. Kppp jsem měla a hurá na to. Ale to by nebyla anitulinka, aby to všechno bylo bez problému. Připojila jsem telefon k notebooku, ale prostě dmesg mi vůbec neukázalo, kde je připojený. Zkusila jsem modprobe cdc-acm a modprobe ubbserial a stejně nic, umístění neznámé. Anebo v tom neumím číst, ale to si nemyslím:)) Takže zatím neúspěch a budu čekat na radu.

Rada přišla na fóru. A tak jsem učinila. Vybrala jsem v kppp /dev/ttyACM0 a šlo to. Najednou. Nechápu. Holt nejsem machr:)). A k internetu se připojím úplně automaticky, nemusím nic spouštět nikde, je to nakonec jednodušší než ve woknech. Asi při mě stojí anděl strážný.
Takže teď nastává zlomový okamžik, neboť už windows nebudu muset zapínat skoro vůbec a budu ta real anilinuxulinka...

Žádné komentáře:

Okomentovat