pátek 4. září 2009

Zvuk ve flashi

Narazila jsem na klasicky problem... Videjka na youtube.com mi sice hrajou a jdou, ale bez zvuku a proste uz nevim, co s tim mam delat..
Snad pomuze nejakej kamarad.
A dalsi ftipna vec: jak zkopirovat hudebni cd na disk? To mi zatim taky jeste neslo, protoze nemuzu nikterak zobrazit, co je na hudebnim cd. S daty problem neni, ale s wav nebo wma ano. A pritom v KsCd se mi cd v klidu prehraje... Asi na tohle nastoupi docasne wokna.
A taky jsem si nainstalovala uzasnej mplayer, kterej ma sirokou podporu win formatu a je s nim prehravani jedna basen. Jen to kodovani titulku me prudi, ale vzdycky to posteluju a nejak na to prijdu:).
A co se tyce Windows, tak je asi shodim casem uplne, protoze se sekaji, nepracujou jak maji, hazi nesmyslny hlasky, nic mi pod nima nefunguje. Jedinym duvodem pro ponechani je, ze wine asi nezvlada Office 2007, nebot se mi nepodarilo to nahodit.

3 komentáře:

  1. Bohužel Mandrivu již nemám, ale jde zvuk youtube v jiném prohližeči? Zkusil bych nainstalovat Operu (instaluje se snadno, ale trošku jinak, musí se přímo ze stránek opera.com a otevřít přes instalaci balíčků). Případně naistalovat znovu flash player. Co se týče audio CD, asi bych to překonvertoval na mp3 přes Audacity nebo něco takového.

    OdpovědětVymazat
  2. AudioCD bez konverze prostým kopírováním na HDD nedostaneš, a to ani ve woknech. Konverzi do ogg, mp3 atd. lze provést třeba v K3B.

    OdpovědětVymazat
  3. Ad Mplayer: zkus nainstalovat balíček SMplayer (je normálně ve zdrojích), v nastavení se pak dá změnit i kódování titulků, použij cp1250 ;-)

    OdpovědětVymazat